pátek 22. března 2013

Tvářenka? Zapečeno!

Tak protože Bourjois je moje nejoblíbenější tvářenkou všech dob, jsem si řekla, že je na čase vyzkoumat i jiné zapečené tvářenky. Dokonce jsem se chvíli zamýšlela nad Chanelem, že ano... ale nakonec jsem zakotvila u levnějších variant.


Famous Baked Bronzer Bali
K Famous tvářenkách se ještě dostaneme... ani nevím proč jistě, ale zklamaly mě. Vůbec se mi nelíbí to balení, asi je to tím, že nemám ráda oděvy inspirované jakýmkoliv flekatým zvířetem, přijdou mi pouťové, laciné a škaredé. Tento bronzer se mi vůbec nelíbí, balení je fakt jak z pouti a navíc dost velké. Jo a srmdí to jako umělá hmota. Barvu jsem ještě nezkoušela, jak jinak, ale zase mám ho doma asi měsíc, takže na něj určitě dojde!



Vivo Baked Blush Peaches and Cream
Když už jsem objednávala z Famousx, tak jsem zamířila i na Vivo, což mi přijde jako takový lehký mix Famousx a MUA. Jejich paletky očních stínů s tvářenkou vypadají docela působivě, ale nakonec jsem si vybrala jenom tři tvářenky. Hodně mě u nich překvapilo balení, které je opravdu pevné a bytelné, nečekejte fórový plast jako u MUA, spíš je to jak u Catrice, ale ještě kvalitnější.



Vivo Baked Blush Cinnamon Glow
Tyhle tvářenky mám doma asi měsíc a samozřejmě jsou nepoužité, ale přiznám se, že se na vyzkoušení opravdu těším. Ten odstín totiž vypadá úžasně.



MAC Minerální tvářenka Supernova
Asi není moc co dodávat, prostě MAC tvářenky jsou proslulé! A brutálně růžový odstín jsem si fakt nemohla nechat ujít.



Milani Baked Blush 05 Luminoso
Dlouho jsem Milani tvářenku chtěla, protože Milani Baked Blush mají docela pověst. No... jsem z ní zatím jenom zklamaná, sice jsem ani jednu ještě nevyzkoušela, ale to balení je fakt fórové, víčko se viklá, žgrglá, netěsní, celé je to takové ve zlatém plastu, hlavně levně... doufám, že svými výkony mi to ta tvářenka vynahradí.



Milani Baked Blush 03 Berry Amore
Odstíny vypadají dost podobně, tenhle je možná o něco lepší, hezčí, protože růžovější.



Dneska je to docela jasné, ty Vivo tvářenky budu muset zkusit, co nejdřív! Ale která se nejvíc líbí vám?

39 komentářů:

  1. No chtěla sem zkusit Milani a Famous, ale teď jsem tak trochu odrazená.. MAC má krásnou barvu! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no... když je vidím na pohled, tak ani milani ani famousx bych nedoporučila. ale třeba výkony mi to hnusné balení vynahradí.

      Vymazat
  2. Milani tvářenky mám zrovna na cestě, vzala jsem 3, to byl nejnižší možný počet na jaký jsem to dokázala seškrtat, chtěla bych je nejlíp všechny. A Vivo vůbec neznám, jdu si to dostudovat!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. naštěstí jsem to dokázala seškrtat na dvě. jinak vivo je určitě kvalitou obalu vysoko na milani! ale jsem zvědavá, jak se budou milani líbit tobě.

      Vymazat
  3. O Milani se strašně mluvilo, Temptalia je má i ve svých favoritech roku 2012, tak nevím. To balení vypadá superhnusně, ale chtěla bych je i tak zkusit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no kdyby jenom vypadalo... to balení je superhnusný! ale třeba mě při používání přesvědčí.

      Vymazat
  4. já mám Famous, právě Bali, vyměnila jsem s Rendy za Miami, ale vlastně jsem chtěla Tahiti... ten zvířecí motiv mi popravdě taky vadí,ale jinak se mi balení líbí a hlavně se mi líbí ten bronzer, zatím nemám vyzkoušený, budu používat až se oteplí, tak nemůžu soudit kvalitu. Nenapadlo mě ho očichat, tak jsem si nevšimla, že smrdí, musím doma hned vyzkoušet :)
    jinak mě docela zaujala po druhá Vivo tvářenka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hm... tak ho určitě očichej, je to fakt síla. hlavně jsem k tomu čichala hned po nature republic plechovce... ta voní svěže jako růžová voda, famous voní jako žumpa plná petek a plastových pytlíků

      Vymazat
    2. :D:D to jsi mě teď vyloženě navnadila :D

      Vymazat
    3. Cuchla jsem k tomu hned jak se mi to dostalo do ruky, a oder me teda taky nezaujal...
      Jinak jsem si vzala tahiti....;-)
      Ovšem bronzer zatím neozkousen, použila jsem parkrat rozjasnovac mariah, na tahiti bronzeru jsem nesva z toho trpytu....

      Vymazat
  5. Já dnes nějak nevím :) - nejvíc se mi asi líbí MAC..ta brutální růžová mě nějak nabíjí...a teda pokud tvářenka smrdí, tak to je hrůza, to je hned druhá věc, které si všímám po barvě až pak je balení..

    OdpovědětVymazat
  6. supernova vypadá skvěle žvýkačkově :D

    OdpovědětVymazat
  7. A kdepak máš tu roztomilou Bourjois s motivem a la Paris? Ale jo, to je vlastně ten projekt nenačnutých.
    Bere mě ta skořicová od Vivo, jednak barvou a jednak, že Vivo neznám. O té a ještě její broskvové sestře bych si ráda přečetla.

    OdpovědětVymazat
  8. Dneska obě Milani, ale pro oči krásná je tam MAC, ale ta žvejková růžová by mi asi nesedla... :)

    OdpovědětVymazat
  9. mě se tedy ty tvářenky Famous hrozně moc líbí :)) a jinak z těchto asi nejvíc ta první Vivo :))

    Jane´s colours


    OdpovědětVymazat
  10. Dneska vede Mac. Jinak maj ty tvářenky ale děsně nudný obaly! Já zapečenou Chanel mám, ale ještě jsem jí samozřejmě nezkoušela:-D Teda zkoušela mi jí jejich vizážistka a od ní to na mě vypadalo fakt pěkně, tak snad nebudu pak někdy v budoucnu zklamaná.. Jo a docela mě pŕekvapila ta zapečená Cosmetika z boxu, tu teď používám denně, ikdyž se děsím, že ten obal se musí jednoho brzkého dne rozpadnout..a taky mě děsí, že je na ní expirace 12/2013- jako vážně? Na tvářence?!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hm... já totiž cosmetiku nemám, chtěla bych, nebudu zastírat.

      hele, ale to už máš doma minimálně dvě tvářenky jenom ke koukání. chanel a kočičkovou (tak nějak nepředpokládám, že ji používáš! mýlím se?). no a na cestě etude house... to je docela začátek pěkné sbírky.

      Vymazat
    2. No to jo no:-D na používání mám ještě jednu Estee Lauder a na koukání bych chtěla ještě tu Too faced, kterou jak na potvoru nikde nemaj:-( (ebay nepočítám-drahý nebo neposílaj nebo oboje:-( )

      Vymazat
    3. dejni, hele teď ji mají nově naskladněnou na beautybay! (tedy nechci nějak navádět)

      Vymazat
  11. Písala som síce včera, ale neviem si pomôcť:-). Bola som zvedavá ako bude pokračovať seriál a po včerajších roztomilých baleniach sú dnešné zapečené trocha nudnejšie obalom, ale zato ZAPEČENÉ. Vlastne ani neviem prečo sa mi práve zapečené tak páčia ale asi pre tú predstavu zapekania stoviek tváreniek vo veľkej peci a tiež pri predstave hladkania jemne namletej a do oblúka zlisovanej farebnej hmoty veľkým štetcom... Ach, nejakú zapečenú chcem!
    Veľmi reálne uvažujem o Bourjois, bude to moja prvá zapečená(vravela som, že som amatér) ale neviem si vybrať farbu, kedže všetci tvrdia, že je to tvárenka s výdržou na pár rokov. Tak musím vyberať zodpovedne, nie?
    A z tvojho výberu by sa mi páčila tá prvá Vivo, ale ja by som do nej pridala ešte trocha ružovej a už by bola podľa môjho gusta. Inak veľmi závidím zbierku...

    http://mojetvojenase.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  12. Mě se nejvíc vzhledově líbí Milani Baked Blush 05 Luminoso, ale spíš by mě zajímala i kvalita, pigmentace a výdrž :)

    OdpovědětVymazat
  13. děkuji za komentáře. ještě dva tvářenkové dny a je to za námi!

    OdpovědětVymazat
  14. Jdu googlovat a prozkoumat Vivo:)

    OdpovědětVymazat
  15. Odpovědi
    1. hm a co přesně?
      mac: kamenná prodejna chodov
      famousx: famousmakeup.co.uk
      vivo: vivocosmetics.co.uk
      milani: ebay (beautyjoint)
      aneb utfg

      Vymazat
  16. tak mám pro tebe tip na tvářenku : http://shop.duwop.com/seashellcompactcheekdual-2.aspx
    co ty na to?

    OdpovědětVymazat
  17. ja mám vivo tú škoricovú a tiež mám z viva bronzér aj lesky, sú krásne, obaly výrobkov sú fakt lepšie než tie MUA, lícenka aj bronzér dosť prášia, nádherné sú na tvári len mám problém s výdržou, tá je nič moc... ale za tú cenu sa to dá. Inak rada čítam tvoj blog :)momentálne mám lícenkovú mániu, tak si mi pomohla s tými fotkami :DDD

    OdpovědětVymazat
  18. Vivo bola doteraz pre mňa neznáma značka, ale už poctivo googlim. Každý deň sa teším ako si prečítam tvoj tvárenkový post, dúfam, že tak skoro neskončia.

    OdpovědětVymazat
  19. Vivo Cinnamon Glow - bože, je krásná! A já si zrovna včera pořídila jednu od Bourjois :) Myslela jsem, že bude děsně lesklá a zářivá na mě, ale není a je super! Bude recenze na tu od Vivo? Prosííím :)

    OdpovědětVymazat
  20. Za mě jednoznačně Mac, tahle se mi moc líbí a nemám, neb mi to uteklo. A chtěla bych:-)
    Ale zase to není něco, bez čeho bych se neobesla, nad to jsem na stop stavu:-(

    OdpovědětVymazat
  21. Z těchto se mi nejvíc líbí asi obě Vivo, ale abych byla upřímná, že by mi z některé z těchto tvářenek vyloženě zaplesalo srdce, to ani ne-e. Nějak ty odstíny úplně nejsou můj šálek čaje, no chtělo by to ještě fota po použití na tváři ;-) Můj zapečený favorit je Bourjois :-)

    OdpovědětVymazat
  22. z těchto tvářenek mě nejvíc zaujaly obě dvě Vivo. ale nedělej na ně recenzi zase moc brzo, ať nemám případně hned nutkání si je koupit, protože už teď se mi strašně moc líbí! :-)

    OdpovědětVymazat
  23. kočky kde se sežene ta vivo tvářenka? :-)
    děkuji
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vivo: vivocosmetics.co.uk

      Vymazat
    2. děkuji za info já tak cz ebay:)
      takhle zahraniční sem nezkoušela, poradí někdo návod? :-)
      nebo budete někdo objednávat? mají slevy..
      Petra

      Vymazat
  24. ahoj, chtěla jsem se zeptat kde se tvářenka Milani luminous dá koupit? :)
    děkuju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já ji mám z eBay, prodejci BeautyJoint (myslím)

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...