čtvrtek 22. srpna 2013

Máte rádi pleťové masky?

Ehm... svou slabost pro BB krémy jsem vám už ukázala dávno. O mé slabosti pro tvářenky už asi taky víte... a co myslíte, mám doma dostatek pleťových masek?

Byla jsem líná dávat na hromadu úplně všechno, takže jsem záměrně vynechala nějaké miniaturky, zapomněla jsem na minimálně tři plná balení... a došla jsem k číslu 16 plných kusů. By si jeden řekl, že už stačilo. Ne tak ovšem já a v nedávné době jsem nakoupila celkem 6 pleťových masek. Tomu už se asi říká úchylka. Trošku mě uklidňuje to, že tento týden jsem přestala kupovat pleťové masky a zaměřila se spíš na čistící pěny, krémy a tak (celkem 5 nových kusů). Taky si myslíte, že čistění pleti je základ dobré péče? Já si to myslím pořád víc a víc, přestává mi být právě teď jedno, čím se mažu, stačí mi dokonale vyčištěná pleť, trošku tonika... a když je potřeba, tak první krém, co mi padne do ruky, většinou je to nějaký vzorek.

A mých současných top 5 kousků?

(1) Evolve Light Perfect AHA Mask je jak instantní krása, nejraději bych tuto masku používala každý den, ale držím se u frekvence jednou za týden... ještě dva dny po použití je moje pleť prostě tak nějak lepší!

(2) Bahno z Mrtvého moře jsem koupila u libebit a sice jsem ho použila teprve dvakrát... a pokaždé to byl dost fičák... zbožňuji efekt, který má bahno na moje ucpané póry. 

(3) Elemental Herbology Facial Detox čistí, dokonce mi přijde, že bojuje i proti už ucpaným pórům, ne sice tak moc jako Evolve, ale něco málo to dělá. 

(4) Tony Moly Tomatox jsem náhodou našla ve skříni a vlastně nechápu, proč jsem tuto masku přestala před půl rokem používat... je totiž fakt skvělá a opravdu čistící.

(5) Sice jsem slíbila top 5, ale tak nějak nevím, kterou bych ještě do silné pětky přidala, spoustu těch masek nemám ještě ozkoušených, další jsou asi docela v pohodě, ale vedle výše zmíněné fantastické čtyřky se vyjímají poněkud chudě. V současné době používám docela často Freeman, ale nic zázračného to nedělá, zelený jíl je taky dobrý, ale tak nějak se mi s ním právě nechce patlat, Elemental Herbology Facil Glow je super, ale Evolve je prostě lepší!

Jaká je vaše oblíbená pleťová maska? Můžete mi někdo srovnat Elemis Fruit Active Rejuvenating Mask s Evolve Light Perfect AHA Mask? Potřebuji Elemis nebo je stejný jako Evolve?  Naštěstí už netoužím po GlamGlow, ale nemáte někdo doma náhodou Oskia Renaissance Mask? Tu asi potřebuji hodně a moc... můžete mi to někdo vymluvit? 

Jo a kolik máte doma pleťových masek? Myslíte si, že bych si měla ještě nějakou koupit? Nějakou, kterou prostě mít musím!





57 komentářů:

  1. Myslím, že ještě REN Pore Detox by se ti hodila, v brzké době chystám recenzu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no to by se určitě hodila. jenomže mi podle recenzí přijde jako úplně to samé co elemental herbology detox, který je tedy naprosto boží, až tak moc, že si myslím, že nic lepšího neexistuje, z čehož mi vyplývá, že REN bude jenom horší... takže tak nějak nemám motivaci to kupovat.

      Vymazat
    2. Miluju masky! REN Detox mám nově a moc mě baví, jinak mám ještě Mask of Magnamity z Lushe (stálice, zvlášť letní) a Korres jogurtovou - kamarádka mě přesvědčila, že mnohem nejlepší je ovšem jejich med s tymiánem, tak ten ke mně z Řecka putuje teď. A už tak mám dilema, kterou který den použít a zároveň je nepužívat častěji než obden (což je problém ,protože bych možná raději chodila s maskou na obličeji, než s makeupem). Z toho, co máš na fotce, znám už jen Sibericu - ale měla jsem jiný typ, byla jemná a hladká, jinak moc nevím, co k ní říct.

      Vymazat
    3. A protože mám zásobu kelímků od Lushe, občas vyměním za jejich čerstvou - miluju čokoládovou CupCake. (Jejda, v druhém okně se mi otevřela Evolve - to je teda... NĚCO!!!)

      Vymazat
    4. jo zásobu lush kelímků taky mám a taky se chystám vyměnit, jen jsem se k tomu ještě nedostala.

      a občas bych taky raději chodila s maskou na obličeji než s makeupem! škoda, že to nejde.

      Vymazat
    5. Hlavně aby jako maska nevypadala ta vrstva makeupu, že? :-) Snažím se být krásná pro ven - tak chodím jak obluda doma, nemají to s námi naši muži jednoduché!

      Vymazat
  2. Ráda mám, ale na tebe rozhodně nemám, momentálně moje ubohá sbírka čítá 5 kusů :DD

    S tím se bude muset něco udělat a s mojí momentální jílofilií to půjde snadno :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. joooo... jílofilií to je super věc!

      Vymazat
  3. Mask of Magnaminty jsi zkoušela? :) já si ji hrozně zamilovala:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj zkoušela, kdysi dávno jsem spotřebovala snad tři balení... a je tedy super to jo, jen prostě u lush už neobjednávám, jedna maska se z uk nevyplatí a odmítám platit české ceny... takže jsem už mom dlouho neměla.

      Vymazat
  4. mám tři od freemana a toť vše, stačí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky bych si chtěla vystačit... ale něco ve mně mě prostě nutí a já se bráním, ale nakonec se neubráním... a nakupuji.

      Vymazat
  5. Mám doma teď tak 3 masky, a už jsem z toho nesvá (jsem zvyklá mít jednu čistící a jednu hydratační):-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo... tak jsem to taky kdysi mývala. a teď už asi není cesty zpět!

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. to si taky dělám, ale jediná, kterou zvládnu pravidelně, je medová, na všechno ostatní bych musela nakupovat a pamatovat na to... což většinou zapomenu, takže jsem zakotvila spíš u těch kupovaných. a stejně mi přijde, že třeba tu evolve nebo elemental herbology nedokáže nahradit cokoliv domácího, prostě ten jejich efekt je k nezaplacení (nebo tak něco)

      Vymazat
  7. díky za nakopnutí! já maskování strašně flákám, ale po přečtení článku jsem si šla hned jednu napatlat ... dovezla jsem si ji z Bulharska, má přírodní složení a jsou v ní rozemleté kávové zrnka, takže trochu i peeling ;) ... jináč jsem podlehla Freemanovému šílenství a mám od něj avokádo ... a v hledáčku mám už nějakou dobu tu od Renu, co je doporučována výše :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to já naopak na masky poslední asi dva měsíce fakt dám... z čehož samozřejmě plyne to moje hromadné nakupování masek, že ano. freemenové šílenství jsem taky měla kdysi dávno, asi před deseti lety, teď už mě tam láká jenom ta jahodová... a tu si možná i koupím, až dodělám tu modrou!

      Vymazat
    2. Tu modrou Freeman moc nemusím, i když jsem ji kupovala kvůli skvělému hodnocení snad všude na internetu. Jahodová, to je jiná :) Mam jí ráda a je to jediná, kterou používám. Opravdu ty masky dokážou s pletí něco udělat?? Asi jsem neměla nikdy žádnou opravdu dobrou..

      Vymazat
    3. ta šmoulí mi přijde taková nic moc... ale ono vůbec mi nikdy nijak obzvlášť nepřišlo, že by toho freeman masky hodně dělaly... stejně si je občas koupím, protože mají pěkný hezký barevný obal, nestojí moc a jsou obří! to třeba ta evolve má na mou pleť fakt účinky a dva dny to ještě vydrží! takže myslím, že některé masky fakt fungují!

      Vymazat
  8. Ty nemáš legendární Queen Helene, Mint julep? Styď se :D Jinak jestli by ses dostala k c.Booth deep cleansing volcanic mud mask, tak neváhej. V Evropě se to podle mě snad nikde ani sehnat nedá a ani ebay tím moc nepřetéká, ale je to ta nej čistící maska, co jsem kdy měla!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak jasně, že jsem queen helene měla kdysi... asi mi zatím nestojí za opětovný nákup? nebo já vlastně ani nevím, proč ji nemám. asi, že jsem ji už zkoušela, jo byla dobrá, ale musí přeci existovat i něco lepší? což tedy existuje!

      c.booth jo? no dala bych si říct, ale tedy se do států asi nechystám... hm...

      Vymazat
  9. Nic Ti rozmlouvat nebudu...sbírka je boží! Já masky taky miluju...poslední dobou gelová od Juveny anebo medová od Skin food..já zas frčím na čemkoliv co je hydro..jak tam je aqua,nebo hydro nebo šnek:-D Ale hele,radím Ti masek není nikdy dost,ale to ani tvářenek..a dobře vyčištěná pleť taky není k zahození.Jo a tomatox chválím,ten nemá chybu a tak nějak mě bere i ta vůně a bohužel i ten obal a asi chci i to zelený peelingový..Ach jo,já se u Tebe vždycky tak rozdovádím..Jdu si na sebe fláknout masku a jdu šmejdit!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hydratační masky zase neberou moc mě, já potřebuji jílovou, detoxikační, hluboce čistící a kyselinovou... na to mě prostě utáhne kdokoliv a kdykoliv. hydratační mi naopak spíš ucpávají póry.

      no a tomatox je prostě boží. navíc jsem si nedávno i přelouskala složení... a to vypadá taky docela působivě!

      Vymazat
    2. Já vím, že to vůbec není k tématu,ale už jsi viděla tohle?http://www.ebay.co.uk/itm/Skin-Food-Rose-Essence-Multi-Finish-7g-1-Toa-Rose-Korea-cosmetics-/310715149636?pt=US_Makeup_Face&hash=item485810ed44....Ach jo,proč jen já lezu na internet...

      Vymazat
    3. neviděla... ale teď už vlastně ano... a tedy nevím, jak to dostat z hlavy ven. každopádně dvacet dolarů platit fakt nehodlám.

      Vymazat
  10. Miluju masky! Zrovna včera jsem fotila svůj maskošuplík. Mám tam 13 plných kousků a 3 pytlíčkové masky. Miluju masku od Amie, oblíbila jsem si i tu Le Chaton masku medovou z LB, bahnu z mrtvého moře a pak miluju Tarica akne! Masek není nikdy dost!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hele le chaton medová... to je ta jak má ty tvarohové hrudky? ta mi taky přijde boží. a někdy ukážeš maskošuplík?

      Vymazat
    2. jojo, to je ta s hrudkama, nikdy bych si ji sama nekoupila, nesnáším med, ale je supertruperová!
      No šuplík bych měla ukázat v dohledné době, ale žádný exotický poklady nemám :(

      Vymazat
  11. Nepoužíváš náhodou Libebit Detoxikační uhelné mýdlo s olejem babassu a aktivním uhlím nebo konopné se syrovátkou? Podle popisu mě zaujali, ale přetrvává ve mě názor mýdlo na obličej ne, bojím se, že budou vysušovat a žádný čistící učinek. S.Agnes

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nojo koupila jsem ho.použila jsem asi dvakrát a docela vysušuje, to se bojíš naprosto správně. ale přišlo mi, že docela i čistilo, jako netroufám si posoudit nějaký dlouhodobý účinek, ale zatím dobrý. i když lepší než one hand washes the other black soap to fakt není.

      Vymazat
  12. Já mám masky dvě. Většinou si ale něco uvařím vlastního. Pokud bych měla jednu doporučit na čištění tak je to tato : http://www.slecnajahodova.blogspot.cz/2011/09/cistici-maska-s-kvetem-z-tchajskeho.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo tak tyhle avon planet spa jsem vždycky chtěla vyzkoušet, ale avon vůbec nekupuji, takže k tomu ani nemám moc přístup a nikdy jsem se k tomu nedostala.

      Vymazat
    2. Hele, kdybys mi pošeptala Tvoji adresu, tak já Ti nějakou klidně pošlu. Řada Planet Spa není špatná a zrovna teď nějak upgradovala. Ty masky jsou fajn, i když nevím, jestli zrovna Tebe by nadchly, vzhledem ke kouskům ve Tvojí sbírce. No tu Evolve asi musím mít!

      Vymazat
    3. jé ty si na mě hodná. děkuji, ale myslím, že není třeba. doma si občas objednává avon máma, tak možná vyzkouším od ní. každopádně evolve doporučuji!

      Vymazat
  13. Pěkný článek, také mám zálibu v maskách :)

    OdpovědětVymazat
  14. Já nejsem moc maskovací typ, takže mám masku jednu, kterou nepoužívám a potom nějaký vzorky - Lush, různý drogerky, který ani nechci zkoušet a neveřim a černou masku z ebay.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. černé z ebay mám doma taky několik pytlíků, ale tedy jiných než ty.

      Vymazat
  15. sice to není maska, ale taky to čistí jestli je nějaká opravdu dobrá čistící antibakterialní pěna tak jedině ta od Sebamed... mám už třetí balení a je úplně super doporučuji! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. antibakteriální pěna sebamed? týjo, to bych si asi dala... tedy až vypotřebuji těch pět čistících pěn a krémů, co jsem nakoupila tento týden.

      Vymazat
  16. tak tá 1 a 2 zaujali :) dúfam že budú podrobnejšie recenzie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no, nechci to jako úplně slibovat, ale možná i jo!

      Vymazat
  17. Já jsem masky do nendávana nepoužívala vůbec, teď už mám rovné čtyři - z toho tři vzorečky :D Dělám to tak, že si nejdřív koupím vzorek a když mi vyhovuje, tak šup pro plné balení :) Navíc, vzorky jsou levné a skladné, jinak bych byla asi slušně zavalená :) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě asi ty pytlíkový nebaví. nebo bavily, ale asi jsem už postupně vyzkoušela všechny a žádná mě nijak nezaujala. super výběr pytlíkových masek je v polsku, tak jsme to měla ráda... teď už si raději asi koupím plné balení něčeho, co mě zajímá.

      Vymazat
  18. Tohle jsem neměla vidět...tolik tipů v článku a další v komentářích...ach jooo...PS: momentálně mám doma jen asi 5 masek...což je fakt divný...chybí mi nějaká hloubkově čistící...tak snad brzo ňákou vyberu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hloubkově čistící jsou ty nejlepší, jaktože žádnou nemáš? hlavně až nějakou dobrou najdeš, tak řekni, protože hloubkově čistících masek asi nebudu mít nikdy dost.

      Vymazat
  19. teda to je sbírka! já jich mám asi tak osm až deset (většinu čistících)? teď čekám na tři plátýnkové a jednu na pohled fakt ošklivou od Skin food, ale slibuju si od ní zázraky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no plátýnkové taky mám, asi čtyři doma, ale nebaví mě, vlastně jsem je ani nepočítala do toho souhrnu, plátýnkové masky nic nedělají a jsou nudné!

      Vymazat
    2. A já na svoji první plátýnkovou zrovna byla tak natěšená... Mám korejskou Purederm se zázvorem, působila dost slibně. Zatím jsem ji nezkoušela, ale čekám zázraky!

      Vymazat
  20. Páni, slušná sbírka! :) Moc se mi líbí ta od Akin a Juice beauty...Já mám nejradši masky od Ren, mám jejich enzymatickou a čistící Detox, mám i ty Elemental Herbology a možná mám tu Detox od Ren ještě radši než tu EH...Jinak co se týče hydratační a lehce i čistící masky, tak miluju Aura masku od Antipodes, na blogu jsem o ní psala i recenzi, tak kdyby jsi měla chuť tak mrkni. JO k té Renaissance masce od Oskia- naprosto tě chápu, taky po ní toužím a pak taky po jejich čističi, achjo oboje vypadá úžasně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo antipodes masku tu medovou bych taky chtěla. ale asi teď s nákupy počkám, až něco spotřebuji. no a oskia je prostě moje touha zrovna teď. naštěstí nechci ten čistič, protože to mi přijde, že jsem už vyzkoušela i mnohem lepší a levnější varianty, ale ta maska... aaach. chci!

      Vymazat
  21. Taky jsem na masky úchylák:) Moje nejoblíbenější je Black Sugar Mask od Skinfood, tu vážně doporučuji, je to zároveň i peeling, krásně voní a hřeje (miluju, když maska hřeje nebo studí).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je to zvláštní, ale masky od skinfood jsem pořád nezkoušela... no tak možná někdy příště!

      Vymazat
  22. Na to bahno z mrtvého moře jsem se taky dívala, jen jsem si nechtěla koupit něco jen tak na zkoušku, tak jsem ráda, že si s ní spokojená, alespoň se teď nebudu muset bát přihodit bahno k mýdlům na e-shopu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. toho bahna se určitě neboj, je to tedy docela fičák, fakt to hřeje a trochu i štípe... ale funguje to! čistí!

      Vymazat
  23. V poslední době na maskách na obličej úplně ujíždím. Používám tu modrou od Freemana, pak nějakou s kozím mlékem a především masky od Skinfood. Nejradši mám asi tu rýžovou, na mojí sušší pleť je to zázrak a takhle hladkou pleť jsem již dlouho neměla :) Nakupuji na www.skin-food.cz
    Vyzkoušela jsem v poslední době i masku Glamglow, ale fakt hodně mě štípala a efekt zase tak super nebyl...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...