neděle 10. prosince 2017

3x3 přání do nového roku

Přiznám se, že nemám čas. Takže si tady tak jako bloguji z vody. Ale čas na bezcílné internetování se najde vždycky. A nedávno jsem koukala na reklamu na Esse - probiotická péče o pleť a si tak najednou říkám, však já ta probiotika pořádně v péči ani nezkusila. Jasně vyzkoušela jsem něco Aurelie a moc mě to nezaujalo, ale možná bych to měla vyzkoušet více a lépe. Což mě dovedlo k dnešnímu článku. Aneb jaká jsou moje přání pro rok 2018? Můžeme tomu případně říkat i předsevzetí, ale zas jako bych to neviděla až tak závazně, takže uvidíme, jestli se k tomu vůbec příští rok dostanu.


Moje 3 přání pro péči o pleť:

(1) Vyzkoušet jiné kyseliny než glykolovou a postupně se glykolové úplně zbavit v koupelně. Touto transformací procházím posledních pár týdnů a zatím se mi to opravdu líbí. Nechám to ještě chvilku uzrát a uvidíme, třeba z toho bude i článek, každopádně příští rok bych ráda vyzkoušela všechny další AHA kyseliny, kromě glykolové.

(2) Vyzkoušet jiné než AHA kyseliny. Hned po mandlové a tartarové (což jsou tedy AHA) a možná i pár dalších bych ráda vyzkoušela azeleovou. To je kyselina, co není ovocná (tedy AHA), ale měla by naprosto úžasně fungovat proti pupínkům i stárnutí pleti. Tož tak vyzkoušíme, už je na čase.

(3) No a pak ta probiotika. Jako zkoušela jsem, ale jenom ve vzorku od Aurelie, a prostě mě to nezaujalo. Ale třeba to byl jen špatný výběr produktu. Kromě probiotik bych chtěla vyzkoušet i peptidy, hlavně v poslední době vidím na sobě nějak jakože to stáří a vůbec se mi to nelíbí. Do retinolů jsem se už dávno ponořila až po uši, je na čase zkusit další možnosti.



Moje 3 přání pro kosmetiku:

(4) No jak bych to tak řekla. V uplynulém roce se mi docela úspěšně podařilo redukovat počet makeupů, pleťových sér a masek, stejně tak i čisticích gelů. Mám tam určité mezery, ale přijde mi, že to je na dobré cestě. Hlavně u makeupů jsem na sebe fakt pyšná, dala jsem si metu jeden koupený za dva spotřebované... a fakt jsem to dodržela a funguje to. Ráda bych v tomto vydržela i další rok. A pak si nakoupím spoustu nových makeupů!

(5) Kde mně to ale ujelo, tak to v sekci tělových krémů. Ty tak nějak hromadím už třetí rok a nepřijde mi, že by mi to ubývalo. S tím bych opravdu ráda skoncovala.

(6) Ono je to ale těžké, člověk tedy já má totiž tak nějak pocit, že tohle se vždycky spotřebuje. Že ať tak nebo tak, další krém na ruce se doma neztratí a vždycky se to spotřebuje. Ale se ukazuje, že úplně se to nespotřebuje samo, takže krémy na ruce stejně jako krémy na tělo se u mě spíš hromadí, než spotřebovávají, takže i s krémy na ruce bych ráda skoncovala. Nebo alespoň trošku redukovala.




Moje 3 přání pro blog:

(7) Nevím, jak moc jste si toho všimli, ale tento rok jsem si dala předsevzetí minimálně 2 články týdně a dodržela jsem to celý rok. Teda jasně, konec roku ještě není, ale snad to dám. Chtěla bych tedy u dvou článků za týden zůstat, ale nejsem si úplně jistá.

(8) Dva články týdně se píšou docela fajn, když má člověk třeba jednu práci a k tomu děti někde na prázdninách. Jakmile má ale dvě práce, dvě školy, dvě děti a k tomu dva články týdně... no dělat všechno po dvojicích je fajn, ale možná to přehodnotím a omezím. Pokud bych se najednou odmlčela, tak vězte, že pryč nejsem, jen prostě vymýšlím ten svůj jeden článek za měsíc.

(9) No a ráda bych se vrátila k pravidelnému postování na instagramu. Nejde mi to a v poslední době mi to jde pořád míň. Nejen aktivně, že toho já na instagram dávám pořád méně, ale především pasivně, že už mě ani nebaví sledovat ostatní. Všechny ty vlny, módy, trendy, originalita a kvalita informace nulová, k tomu neuvěřitelný pocit výjimečnosti u spousty lidí, který příliš nesdílím, protože všechno je to furt na jedno brdo a originální tak možná ... no ani to ne. Konec kritického okénka, ale každopádně ráda bych se do toho zase nějak dostala a instagramovala.

(jo a taky by to potřebovalo tady na blogu uklidit... ale zase člověk nemůže mít všechno)


Tak uvidíme, jak mi to v novém roce půjde. Však ještě mám asi nějak dva týdny na to, abych si to případně rozmyslela...

6 komentářů:

  1. Ráda čtu Váš blog. Jste už jedna z mála, u které se na blogu o kosmetice něco dozvím. Na IG mi to přijde jako sebeprezentace, takový pinterest:) Ale o výrobcích, složení, zkušenosti se toho moc nedozvím. Navíc dohledávání tam je zcela nemožné. Držím Vám pěsti, futrovat blog obsahem je dlouhodobě fuška! Eva P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně, na informace je insta dost lakomý. děkuji.

      Vymazat
  2. to sú pekné predsavzatia, podobné mám asi už dva roky :D a "to sa nestratí" poznám, kúpila som 3 šampóny za cenu necelých 2, super akcia, až na to že zatiaľ ma po dvoch odskúšaných svrbí hlava, bojím sa tretieho a zaberajú miesto.
    čo to máš na fotke za krémy? tie dva veľké (oranžový a hnedý) a tie dve krásne hnedé fľaštičky?
    blog je super, vždy sa tu niečo naučím aj keď realizácia niekedy trvá dlhšie, miinulý týždeň mi prišla Bravura a zatiaľ super, začínam s odličovaním balzamom a na zimou trápenú pleť je to úplné pohladenie a ďalšie sú na rade retinoly. Len tak ďalej :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. doufám, že myslíme ty samé krémy... dvě malé hnědé lahvičky s bílým víčkem je opalovací olej acorelle, miluji jeho vůni, proto ho mám dvakrát. velký hnědý krém je hugo naturals myslím že pomerančový tělový krém. ta největší oranžová průhledná je yves rocher gel na tělo, co se dával v létě zadarmo k narozeninám.

      Vymazat
  3. 2 články za týden jsou na zaměstnanou matku dvou dětí fakt dost. Už se těším, co s tebou budu příští rok objevovat, všechny ty peptidy a kyseliny:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji. peptidy a další bych nejraději rovnou objednala... tak ale budu se držet alespoň do ledna. stejně teď před vánoci už nechodí moc pošta.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...