pondělí 26. února 2018

Vzorkovala jsem: BB krémy od Tony Moly

* vzorky jsem nasbírala při nákupech na eBay

Víte co, nebudeme chodit kolem horké kaše, je sice teprve sakra studený únor, ale je na čase se začít chystat na slunečné léto. Tož potřebuji nový BB krém s dostatečným SPF. Vůbec na to není brzy, a kdyby mi nedošly tento měsíc fondy na PayPalu, tak bych si už nejspíš koupila nejen nový opalovací krém, ale nejspíš i jeden z těchto BB. A který mi přišel nejvíc fajn?

Nejsem si úplně jistá, jestli se všechny tyhle vzorky ještě prodávají. Každopádně z těchto 4, byl jeden naprosto průměrný, druhý naprosto nepochopitelný a další dva velmi dobré s tím, že jen jeden z nich byl perfektní. A ten perfektní se pořád prodává. Prostě naprosto ideální situace.


Expert Triple BB Cream, SPF45, PA+++ a že prý s Optical Sensory Powder
Otevřela jsem ho jako první a pamatuji si z toho nejméně. Protože prostě nebylo co si pamatovat, mi to připomínalo jakýkoliv jiný no name BB. Tohle bylo tak průměrné, že jsem tak nějak zapomněla, jaké to vlastně bylo. Myslím, že BB docela fajn kryl. Vydržel standardně, měl hezkou krémovou konzistenci. A asi jsem optical sensory powder nepochopila, protože jestli to mělo být matující, tak to podle mě úplně nebylo. Takový fajn asijský BB. Na druhou stranu mám neodbytný pocit, že nakoupíte stejně výkonné varianty i za menší peníz, navíc podle všeho se to už neprodává, takže není třeba smutnit a popojedeme.

Luminous Goddess Aura Beam
Tohle byla jedna z nejzvláštnějších věcí, co mi kdy asijská kosmetika nabídla v rámci naší dohody "dej mi BB". Konzistencí tohle byla vazelína. Jo no, s pěknými junikorními odlesky a s růžovou barvou. Ale na pleti to bylo těžké, prostě jak ta vazelína. Vůbec jsem nevěděla co s tím. Jako podklad to bylo mastné a prostě nevhodné, takže to mám jen aplikovat jako rozjasňovač na makeup? Pak to ale v malém množství není na pleti moc vidět. Místo krému to je těžké a nedržel mi na tom makeup, navíc jsem se leskla jak po vazelíně... no došlo mi to dřív, než jsem zjistila, jak bych to měla používat. Navíc, co jsem tak koukala na eBay, tak se změnilo minimálně balení... no a ten název je fakt chytlavý, však kdo by nechtěl mít auru a navíc božskou, takže se toho vyrábí hodně variant... no ale tento beam/rozjasňovač/krém/vazelína za mě fakt ne.


Takže znovu popojedem a budeme se věnovat dvěma CC krémům, které vypadají podle balení stejně, když se to vymačkalo ven, tak to taky vypadalo stejně, jeden bílý a druhý do růžova, taková ta chytrá konzistence, co má barvu a pigment až po zamíchání, na pleti to bylo taky hodně podobné, ale jen do jednoho jsem se zamilovala.

Luminous Pure Aura CC Cream, SPF30, PA++
Přiznám se, že od tohoto jsem si moc neslibovala. Jako jo, většinou se tak nějak zkamarádíme, ale já tyhlety chytré jsem-bílá-pak-normální BB krémy ráda moc nemám. Znervózňují mě a bohužel mi přijde, že hodně často hodně málo kryjí, ovšem jako bonus hodně málo vydrží. Takže i k tomuto bílému zázraku jsem přistupovala s lehčím respektem až despektem. A víte co... omlouvám se kosmetickému bohu, že jsem nevěřila, že mě má rád, a tohle je něco, co bych si velmi ráda pořídila v plném balení. Jako kryje to tak středně, ale jde to docela dobře navrstvit, navíc zrovna krytí až tak nepotřebuji, takže možná to kryje jen lehce a mně to stačí. Výjimečný ovšem je ten pocit po nanesení, kdy CC je naprosto přirozený, neviditelný, ale krásný. A co je víc, tento pocit mi na pleti vydrží nekonečně dlouho, klidně od šesti od rána do desíti do večera. Navíc jako to má SPF 30 a já to na své pleti chci mít asi někdy znovu. Je to opravdu dost silný kandidát na koupení plného balení. Jediný nedostatek, tedy to, že tento CC je na mně v zimě moc tmavý a moc do růžova... tak to se nejspíš v létě s opálením trošku ztratí.

Luminous Live Aura CC Cream, SPF30, PA++
Po zkušenosti s bílým kolegou, kterého jsem zkoušela jako prvního, jsem se toho nebála a zvesela šla i do lehce růžové varianty. Ale přijde mi horší. Přijde mi, že kryje míň, ale za to je na obličeji vidět víc. Opravdu ve větším množství vypadal na obličej až křídově a musela jsem ho roztírat o dost delší dobu. Navíc nevydrží v pěkném stavu tak dlouho, přijde mi, že kolem poledne se začal rozpadat, tak jsem musela mohutně pudrovat... ale stejně jsem nedosáhla tak pěkného výsledku jako u předchozího kandidáta.


Takže já si svůj nový BB/CC na toto léto vybrala. Nebo to někdo něčím trumfnete?

2 komentáře:

  1. děkuji za tip, mám totiž zbytek BB Matis a už dost divně voní :o) Nový nemůžu nikde sehnat, asi už se nevyrábí. Hezký den, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nojo myslím, že matis asie už se nevyrábí, nebo minimálně k nám nedováží. takže taky hledám za něj náhradu, tohle se mi ze vzorku jevilo hodně nadějně.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...